tirsdag, september 26, 2006

pugging og atter pugging..

Idag morrest dro jeg til ei venninne kl 9 og vi har sotti i hele dag og pugga på de forskjellige beina på skjellettet. Kom hjem nå kl 22, så det har vært en lang dag :p Men det må leses, fordi jeg vil prøve å gjøre det bra på prøven på fredag, for klarer jeg over 75% rett så slipper jeg å få om skjellettet på eksamen i vinter :)

Ellers i helga leste jeg litt, og fredag ble jeg faktisk invitert over til naboen på ett glass vin, så jeg satt og prata litt med han på kvelden. Lørdag så vi på demonstrasjonen utenfor parlamentet. Masse folk med flagg og greier, vi kjøpte oss popcorn og kikka på :p Men jeg tok metroen hjem tidlig for å slippe å gå hjem alene. Søndag dro vi en tur på ikea (igjen), kjøpte litt ting og spiste kjøttbullor :) Mandag var jeg også faktisk på ikea for å kjøpe siste rest av ting jeg trenger før mamma og rune kommer :)

I morgen har jeg tenkt å stå opp tidlig, men la være å gå i forelesningene, og heller sitte hjem og lese mer anatomi, før jeg går til de to siste timene som er anatomi :p Ellers gleder jeg meg skikkelig til jeg er ferdig med prøven på fredag, men da er det vel bare å sette seg ned å lese på blodsystemet.. :p

Trives fortsatt veldig bra, selv om det er mye lesing =)
Klem fra Pia =) =)

Ingen kommentarer: