torsdag, september 14, 2006

Moving day..

Se som tiden flyr naar man har ting aa gjoere... Har hatt en del aa gjoere de siste dagene, i og med at jeg faktisk flytter i morgen til den leiligheten jeg skal bo i resten av skoleaaret. Saa det blir bra. Greit aa ha kommet igang med skikkelig skole, selv om det er godt aa sove lenge om morgenene.. :p Dagene gaar saa mye fortere og jeg rekker ikke aa ha hjemlengsel heldigvis. Det gaar utrolig mye bedre og det gjoer lissom ikke noe at jeg er hjemme alene paa kveldene fordi da maa jeg lese uansett, saa det blir ingen tid til aa sitte og deppe. (Noe som er bra saaklart :)

Min uke saa langt:

Mandag skole med foerste kjemiforsoek, gikk veldig bra og var morsomt :) Paa kvelden var det vel lesing, husker ikke helt :p

Tirsdager har jeg bare to timer med skole fra kl 16-18... saa da brukte jeg og ei vennine dagen til foer skolen begynte til aa lese, saa jeg dro til henne kl 9 om morgenen og vi leste til vi dro paa skolen.. nesten vaffal :p Senere dro vi paa et kjoepesenter og spiste :)

Onsdag er langdagen i uka, skole fra 8 - 15 i ett sett.. og etter skolen dro jeg og fiksa internett til innflyttningsdagen (fredag) og lette hele byen etter en router slik at jeg kan ha IP-telefon. (Ja jeg fant det :)

Idag torsdag hadde vi foerste praktiske anatomi time hvor vi fikk gaa rundt og se og ta paa forskjellige bein paa hest og diverse andre dyr. Det gikk bra, bortsett fra at jeg ble skikkelig svimmel og holdt paa aa besvime av varmen :p men fikk i meg litt vann saa var jeg frisk og rask igjen :p Etter skolen dro vi paa IKEA!!! Klarte aa beherske meg fint i og med at jeg bare skulle kjoepe livsviktige ting slik som sengtrekk, laken og haandduk. Det faar bli en tur til etter helga, naar jeg finner ut hva leiligheten mangler. Jeg har ogsaa kjoept meg et par sko til 170kr! Fine og gode, vi skal nemlig paa rebusloep med masse norske studenter paa loerdag og huskelisten var som foelger: 4 oel, matpakke, gode sko og godt humoer! :D blir artig ja!


Naa skal jeg hjem og pakke. Begynner innflytting i morgen kl 12, og internett folkene kommer mellom halv 1 og 16 engang. Det blir skikkelig bra!! Gleder meg masse :D :D

Ellers vil jeg fortelle at Rune har vaert saa flink aa faatt igang galleriet mitt igjen, med ny adresse, men den kommer ut offisielt, saa fort jeg faar lagt ut noen bilder :)

Klemmer fra Pia :) :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Toppers Pia!!

Det hadde vært interessant å høre hva du spiser på de stedene dere drar. Det er vel ikke McD?!
Kult å lese hvordan du har det. Fortsett med det!!

Anonym sa...

Bra at du klarte å beherske deg på IKEA Pia, husk at pengene skal vare lenge...skal hilse så mye fra Ståle og Kristin, de har vært her i kveld. Vi gleder oss kjempemye til å komme nedover å se hvordan du har det i Budapest. Stor klem fra mamma og Rune.