onsdag, september 06, 2006

Dyr mobilregning..

Det har seg saann at Mamma og Kjersti's telefon er blitt sperret pga at jeg har ringt for mye til norge, (mamma har ringt ganske mye hit og da..) I den annledning saa har jeg skaffet meg ungarsk mobilnr. Det er som foelger: +36702019148 tror jeg.. Da er det bare aa sende mld, for det tror jeg ikke jeg betaler for, men aa ringe er fortsatt dyrt, men jeg blir veldig glad hvis noen vil slaa av en prat. Det har blitt litt teit den foerste uka naa, siden jeg har med meg IP telefon nedover, men ikke har noen plass aa plugge den i. Men naar jeg flytter til min faste leilighet den 15sept., skal jeg fikse internett saa fort som mulig, og da kan jeg ogsaa ringe dere som foeler dere glemt :p

Foruten hoye mobilregninger, har jeg det bra. Hadde vaar foerste langdag idag, og den varte fra 8 - 15, men det gikk fort og var helt greit. Har kjoept labfrakker, for aa ha naar vi gjoer forsoek og skjaerer i dyr :p Noe vi begynner med neste uke :)

Ellers er det utrolig varmt her, som en fin sommer i norge, i gaar var det nesten for varmt, nesten 30grader midt paa dagen. Herlig!

Jeg gleder meg til jeg kommer hjem den 20.okt, og til mamma og Rune kommer hit den 1-5.okt! Jeg har i tillegg bestilt meg billetter til jul, og kommer da hjem 22.desember :)

Klem fra Pia :)

Ingen kommentarer: