torsdag, september 07, 2006

Hjemmlengsel..

Jeg har hjemlengsel til de grader!! Savner dere saa masse.. skrikki i hele dag.. er litt saann opp og ned med humoeret hver dag, igaar var jeg glad, idag har jeg lyst aa ta foerste fly hjem.. men snakka med mamma saa det gaar bedre naa. Skal ut en tur med no venner paa saann aapnings-fest i diskoteket under biblioteket paa skola.. (ja faktisk.. :p) Men blir nok tidlig kveld paa meg.. men kan ikke bare sitte inne og grine, saa da maa jeg vaere litt sosial :) Huff det er faelt aa vaere alene, gleder meg bare saa utrolig mye til mamma og Rune kommer om 3 uker, og jeg kommer hjem om 6 :D :D :D Det blir hardt i starten, men blir bedre naar jeg har faatt bytta leilighet og faatt meg internett og ip-telefon saa jeg kan ringe dere alle sammen og hoere alt sladderet dere har. Det BOER vaere mye :p Ellers tar jeg gjerne imot en mld eller to! Husk at jeg bruker mitt ungarske nr, og sjekker bare det norske en gang iblandt.

Savner dere alle KJEMPE masse!!! Gleder meg saann til aa se dere igjen!!

Nusser og klemmer fra Pia :) :) :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Heisann Piamor!
Snakka me dæ nettopp i telefonen å tar en test på bloggen uten passord. Som æ sa så går dagan her som vanlig. Jobb, unga, hus, natt. Vente spent på at det ska bli onsdag. Da får æ skilt på minin. Hva å testkjørt den på fredagen. Drit kult!!! Du ska få prøven en tur når du kjæm hjem. Hvist du har løst da?
Ikke tenk så my på oss. Du må prøv å unngå situasjona som gir dæ hjemlengsel. Gi mer "F" å tenk at du har folk der som du kan vær sammens me. Som Charlotte si: "du e ikke alein!!!!"
Kos dæ!!
Ska hils fra hele gjengen her!
Vi snakkes