søndag, september 10, 2006

Finfin helg :)

Da var nok en helg over, og i morgen begynner jeg paa min andre uke paa veterinaerskolen :) Hvis jeg skal vaere helt aerlig saa maa jeg innroemme at det faktisk har gaatt litt fort, har faktisk vaert her i 14 dager naa, og jeg kan tenke meg at det gaar bare fortere og fortere og wips saa sitter jeg der ferdig som utdannet veterinaer :D

Jeg hadde en dag da jeg var langt nede, men naa er jeg mye hoyere oppe :D Etter aa ha vaert litt sosial torsdag ble det mye bedre, og fredag gjorde vi litt skolearbeid foer vi dro ut paa en pub med nesten bare nordmenn :p og i gaar gjorde vi enda litt skolearbeid foer vi dro paa litt sightseeing paa Margit-Oya og Buda-siden hvor vi spiste middag. Vi spilte og litt kort og daffet til ei veninne, foer jeg tok kvelden. Skikkelig trivelig, selv om det ikke er helt det samme uten menneskene som jeg savner saa mye der hjemme :)

I morgen skal vi ha vaart foerste kjemiforsoek, og da maa vi ha paa labfrakkene vaare ;) artige greier! Ellers starter vi opp med alle fagene denne uka, saa da blir det vel bare toeffere og toeffere.. Men jeg skal gjoere mitt beste og ikke gi opp!! :)

Flytter om 5 dager, og kommer hjem om 40 dager :D
Klem Pia :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Se det ja!!!
Det går såååå mye greiar med likesinnede rundt deg. Det varmer godt å tenke på at du trives. Da er det så mye enklere her hos oss også. Det er ingenting som er bedre enn å høre at du har det bra!
Prøv å ikke tenk så mye på oss her hjemme. Vi glemmer ikke hverandre selv om vi ikke skulle være i kontakt med hverandre på en stund. Vi er altfor glad i hverandre til det.
Kos deg med de rundt deg nå. Bli kjent med dem og dra nytte av dem når du trenger det. Både faglig og sosialt. Da vil du se at du vil knytte nye vennskap som du vil få glede av i under hele utdanningen og kansje videre i livet.

Papsen