fredag, desember 22, 2006

Driving home for christmas =)

Heihå! Da var det på tide å komme seg hjem til jul!! :D Ikveld sitter jeg i kjente trakter hjemme i Stjørdal. Det blir herlig :D

De to siste dagene har vært kjempe! Godt å slappe av etter endt eksamener. Festen på onsdag var en suksess og jeg hadde det knall :D Selv om formen var utrolig dårlig gikk det greit :p Torsdag var det klipping av hår og stelling av negler som gjaldt, også den siste juleshoppingen.

Har forresten fått tilbake matte eksamen, og da klarte jeg å få 15,5 poeng som er 10 mer enn jeg trodde :D Så nå har jeg ihvertfall en eksamen unnagjort :D Godt!! :D :D

Da vil jeg benytte annledningen til å ønske alle GOD JUL & GODT NYTT ÅR!!

Juleklemmer fra Pia :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Pia!
Morsomt å lese bloggen din...jeg skal følge med fremover. Godt Nytt År og kos deg hjemme...
Klem fra Rita ;-)