fredag, januar 05, 2007

Back in Budapest!

Hei igjen! Da var jeg tilbake igjen i Budapest, og utrolig nok går det mye bedre enn sist gang jeg dro tilbake hit. Begynner å bli vandt med at jeg bor her alene, og klarer å komme meg til ro mye raskere enn sist. BRA! :D

Og tanken på at jeg kun skal være her en uke hjelper veldig mye på! For Pia har faktisk stått på alle utenom 1 eksamen hun tok før jul, og biologien jeg strøyk på må taes til neste jul, og det vil si at jeg kun har én igjen i hele januar! Og det er desverre kjemi.. så nå i helga er det kjemi for alle penga! og på mandag er prøven.. menmen, skal uansett hjemme siden neste semester ikke starter før 5.februar. Stryker jeg på kjemien må jeg dra hjem litt tidligere enn planlagt og ta den igjen, men jeg får uansett kost meg masse hjemme på stjørdal i januar :D Det blir knall!

Da er det natta! Kos fra Pia =)

Ingen kommentarer: