torsdag, januar 11, 2007

Straks hjemme igjen =)

Da var siste eksamen over, den gikk ganske dårlig så det blir nok jeg må ta den om igjen 29.januar. Men før den tid har jeg fri =) Drar tilbake til Norge på fredag og slapper av i helga også får jeg resultatet på mandag, så jeg får satse på å lese jevnt og trutt når jeg er hjemme! Noe jeg SKAL gjøre denne gangen!!! =p

Har hatt fri siden mandag, noe som har vært utrolig godt. Leste litt for hardt i helga, hodet mitt har ikke hatt det helt bra. Har derfor sovet lenge og tatt det helt med ro, noe som har vært kjempe deilig =) Idag har jeg vært handla litt, vaska klær, tatt meg et langt bad og sett sex in the city =) Ikke så spennende, men herlig!

Mulig det blir litt leilighetstitting i morgen, er gira på å kjøpe!

Nattaklemmer fra Pia =) =)

Ingen kommentarer: