fredag, januar 12, 2007

Mot nord!

Da vender jeg nok en gang snuten hjemover til kjære Stjørdal. Håper jeg blir møtt med masse snø på værnes, men tviler.. Her i Budapest har det vært skikkelig knall vær denne uka jeg har vært her! Det har vært rundt 12-14 grader hver dag, blå himmel og sol!! Skikkelig herlig vårvær! :D Idag blåser det litt, men det er varmt fordi =)

Har idag vært og leita etter en type yoghurt Martin likte så godt når han var her. Problemet er at den blir veldig fort utsolgt, og ikke alle butikkene har den.. Så jeg har lett på alle butikkene i området, pluss diverse andre steder også, og nå har jeg tilsammen funnet 2stk! Hurra =p

Ellers er det lite nytt. Skulle ønske jeg hadde en hund.. menmen =) Blir godt å komme hjem og kose med katta og hundene til Martin =)

Vi snakkes! Klem Pia =)

Ingen kommentarer: