lørdag, januar 27, 2007

Kjemi eksamen førsøk 2!

Da var jeg tilbake i Budapest igjen, etter 14 herlige dager hjemme på Stjørdal :) Jeg skal nå hele helga sitte og pugge kjemi, nok en gang, etter at jeg desverre strøyk på den første prøven.. menmen :) Gleder meg til Mandag da jeg er ferdig, og da har jeg fri fram til 5. februar da det nye semesteret starter! Ellers får jeg besøk av Malin, Sandra og Ida den 9. februar så det gleder jeg meg masse til! Og når de drar kommer min kjære Martin nedover, så det blir bra :D :D

Akkurat nå skal jeg straks på biblioteket, også snør det her ute! Morsomt! =)

Kos og klemmer fra Pia =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei paa deg!Det var synd jeg ikke fikk sett deg de 14 dagene du vr hjemme naa. Haaper det ikke blir alt for lenge til neste gang :-) Sitter naa paa flyplassen i Hong kong etter en helt fantastisk tur til Australia, der jeg fikk besokt baade min kjaere bror og kjaere Naomi :-) alt for kort tid! men det var iallefall topp!Blir litt stressa naar du sier du skal lese kjemi, for jeg har en del ugjort selv ;) satser paa at malin har vaert flittig og mott opp paa biologi slik at jeg kan faa kunnskap ut av henne :) (jeg har kjopt med en bestikkelse i tilfellet)det gaar nok supert paa eksamen denne gangen pia! alle gode ting er to :) *smask* Charlotte

Anonym sa...

Ja, sannsynligvis sa det er