torsdag, februar 01, 2007

Surprise!! :D

Mandag 29 januar, dro jeg hjem til Stjørdal på overraskelses-besøk! =D Noen visste dette, men Martin visste ingenting! Jeg dro etter eksamen, og skulle lande på værnes i 23-tida på kvelden. Desverre når jeg kom til amsterdam viste det seg at flyet til værnes måtte ha ekstra mye bensin pga sterk vind, noe som resulterte i at ca 16 passasjerer ikke fikk være med. Typisk så ble det meg! Fikk heldigvis gratis middag, hotell og frokost, og flyet gikk 12 timer senere. Og i tillegg traff jeg en hyggelig gjeng med Stjørdalinger som også måtte bli igjen, så jeg hadde trivelig selskap! :D Så etter enda mer luring og hvite løyner til Martin, landet jeg på værnes i 12 tida tirsdag 30. Planen min da var endten å dra hjem til Martin når han var hjemme, eller å være der når han kom hjem. Jeg visste at han skulle hente foreldrene sine rundt 2, så en stund etter 2 klarte jeg ikke vente lengre. I håp om at han var og hentet de dro jeg hjem til han for å overraske han da han kom hjem. Jeg kjørte ut mot skatval og nesten framme møter jeg Martin på E6. I håp om at han ikke skal se meg, dukker jeg litt ned ved siden av rattet.. Like etter får jeg en mld på mobilen.. "Haha, jeg så deg!"... Busted... Så sånn gikk den overraskelsen, ikke helt perfekt, men koslig å se han igjen likevell :) Og han ble jo glad uansett! Selv om han følte seg litt lurt.. stakkars =p

Jeg blir på Stjørdal til tirsdag 6.februar! (Jeg kan ikke noe for det, men jeg liker plassen =)

Klem!

Ingen kommentarer: