onsdag, februar 07, 2007

Stoooo på kjemi!!

Da er jeg tilbake i Budapest, (nok en gang) og denne gangen blir jeg en stund =p Neste gang jeg drar tilbake til Stjørdal er i påskeferien, og da blir jeg i 14 dager =)

Jeg fikk vite resultatet av kjemi eksamen, og jeg stooo!!!! Jeg var så glad at jeg fikk tårer i øynene! Dette trodde jeg ikke! Men det var veldig godt. Skal prøve å satse litt mer på kjemi dette semesteret, i og med at det er det største faget, og jeg kan egentlig ingenting!

Idag var jeg på skolen for første gang i år, noe som var faktisk veldig godt. Godt å begynne på, kjenner jeg var veldig lei av å sitte hjemme og lese dagen lang. Nå er forelesninger litt refreshment. Stiller med nytt mot og masse energi! =)

I helga kommer Malin, Sandra og Ida nedover og tilbringer helga si her sammen med meg. Gleder meg veldig. Er fortsatt litt rart å være tilbake, så det blir godt at de kommer nedover. Men uansett godt å være i gang igjen!

Skal en liten tur på ikea idag, og handle inn litt varer til jentutten kommer. Blir bra :)

Klemmer fra Pia =)

Ingen kommentarer: