mandag, februar 12, 2007

Jenteweekend!

Da var det slutt på en knall helg med besøk av Malin, Sandra og Ida! De kom på fredag, og dro mandagsmorgen. Fredag var det festing, lørdag var det sightseeing, og søndag var det shopping i 9 timer i strekk som gjaldt! Kort oppsumert var det en skikkelig vellykket helg! Bilder finner du her:

http://pia.mine.nu:800/gallery/index.php (NY adresse)

I tillegg har jeg lagt ut etterlengtede bilder fra jula og januar! Enjoy!

Trist at de dro hjem, men blir heldigvis ikke alene så veldig lenge da Martin kommer på onsdag 14 (valentines day ;)

Kos og klem fra Pia =) =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei du!
Jeg kjenner deg ikke, men jeg satt å kikka litt igjennom noen blogger og da fant jeg din. Ser at du studerer til å bli veterinær. Det har jeg også lyst til!
Hvordan er det å studere i Ungarn? er det hardt? Og hvor høye karakterer må man ha for å komme inn nedi der?

Pia sa...

Hei Tonje :)

Det er hardt å studere ja, men det klarer du fint med litt ståpåvilje! Jeg kom direkte fra videregående uten noe kunnskaper om verken kjemi eller biologi. Og sålangt henger jeg ihvertfall brukbart med ;) Budapest er en kjempe by å studere i, og det er et veldig sosialt miljø her nede! Du trenger ingen spesielle karakterer, det de kikker på er opptaksprøven du tar som inneholder spm fra kjemi og biologi + litt lett engelsk ;) ta en prat med Bjørknes, de hjelper deg! www.worldwide.bjorknes.no

Anonym sa...

Fin blogg du har;) var det ikke vanskelig å ta prøven i kjemi når du ikke kunne noe fra før? Vurderer å gjøre sånn som deg, men tenker på om jeg burde ta opp kjemi først..

Pia sa...

Hei anonym :p

Takk skal du ha! Jeg hadde jo tatt 2Kjemi, og i tilegg hadde jeg gått kjemi kurs gjennom Bjørknes før jeg tok prøven, så jeg syns det gikk helt greit. Det er ikke noe problem å ta prøven selv om du ikke har tatt kjemi, så lenge du leser på det. Jeg vil anbefalle deg å ta kjemi/biologi kurset til Bjørknes, det hjalp meg veldig mye :)