mandag, desember 04, 2006

Hurra!!

Hoho! Idag fikk jeg tilbake kjemiprøven fra forrige uke! Og Pia fikk 9 av 10 rett!! I motsetning til forrige kjemiprøve da jeg fikk 1 av 10 (stryk), vil jeg med stor glede si at dette var en fin forbedring!! :D :D Re-take for forrige kjemiprøve skal jeg gjøre neste mandag, håper den går like bra.. :/

Min kjære Martin dro i morrest.. og han lander vel straks på værnes. Det har faktisk gått bedre enn forventet =) Jeg var på skolen fra 11-19 idag, så det var jeg veldig glad for, så slapp jeg å komme hjem til en tom leilighet og være her alene i hele dag. Men som jeg sa, går det veldig bra. Tror det har noe med at jeg er vant til å være her i leiligheten, selv om det mangler en viktig person. Heldigvis (?) har jeg masse prøver framover mot jul så tida tror jeg går kjempefort!

Liten oversikt over Pias prøver fram mot jul:

7des: Biophysics 2nd midterm
8des: Biology exam!
11des: Re-take 1st. chemistry midterm
14des: Anatomy practical exam!!
18des: Anatomy written exam!! (Hvis jeg står på den praktiske)
20des: Zoology exam!

22des: Drar hjem til Norge!! :D JUUL!!

Igår kveld hang Martin og jeg opp julelys her, også tente vi lys siden det var første søndag i advendt! Vi pakket også inn noen julegaver, som jeg putta under planten min, så nå har jeg mitt eget lille juletre her! Kjempekoselig!! =) =) Bilder finnes her:
http://pia.mine.nu/gallery/index.php

Vi snakkes! Klemmer fra Pia =) =)

Ingen kommentarer: