onsdag, desember 20, 2006

JULEFERIE!! :D :D :D :D

Da var det ENDELIG blitt juleferie, og alle eksamene før jul er endelig over!! Jeg har ikke vært så glad som jeg er nå på LENGE!! Jeg går rundt og synger julesanger og smiler hele tida.

I helga som var leste jeg anatomi konstant hele dagene. Desverre hadde hodet mitt tatt juleferie, så det var heller vanskelig å få inn noe ny informasjon.. Prøven var på mandag, og mitt eneste mål er å stå, men det tror jeg ikke gikk.. Vi får se.. Isåfall må jeg ta den i januar. Ikke verdens undergang! =)

Mandag og tirsdag leste jeg zoology til den store gullmedalje da vi hadde eksamen idag! Det gikk forsåvidt greit.. håper jeg står.. :/ Forresten så tok jeg matte eksamen idag og, siden jeg ikke trengte mer enn 5 poeng for å stå, så satset jeg på flaksen.. håper jeg klarte å skrape sammen 5 poeng :p

Uansett så bryr jeg meg så utrolig lite om de eksamene akkurat nå, for nå er det ferie og JUL!
Planen for idag:
  • Fikse diverse ting som regninger og oppholdstillatelse!
  • Dra på ikea og kjøpe vekt, så jeg vet hvor mye overvekt det blir..
  • Kjøpe julegaver!
  • Slappe av og ikke stresse det minste!!
  • Fest :D :D

I morgen er det den store kosedagen:

  • vokse legger
  • klippe håret
  • få manicur
  • spise opp kalenderen og kose meg!! =)

Fredag kommer jeg hjem!! Lander rundt 7 på værnes! =D

Hurramegrundt og god jul! Store klemmer fra Pia =) =)

Ingen kommentarer: