torsdag, desember 14, 2006

Hurrax10!!!

Nå har jeg akkurat vært å hatt praktisk eksamen i anatomi! Og jeg sto!! Jeg fikk 4! (5 er best) Først så måtte vi navngi noen strukturer på forskjellige bein, og hvis vi klarte det fikk vi et tema av muskler som vi måtte skjære fram og si hvor de kom fra og hvor de slutter. Jeg fikk heldigvis et veldig greit tema, så det gikk veldig bra! Litt kjipt at jeg ikke fikk 5, men karakteren spiller ingen rolle, så jeg er glad jeg sto :D :D

Jeg var også å sjekket resultatet av kjemiprøven som jeg måtte ta om igjen fordi jeg strøyk første gangen, og da fikk jeg 6/10 (vi trenger 4/10 for å stå), og det var jeg utrolig fornøyd med da jeg fikk 1/10 forrige gang :p Hurra!

Tirsdag fikk jeg tilbake siste fysikk tentamen, og da fikk jeg 4!! Så karakteren min til jul i fysikk blir 4! hurra! :D :D Ingen eksamen i fysikk til jul.

Nå har vi eksamen i anatomi skriftlig del på mandag, også skal jeg prøve å ta zoology og matte på onsdag. Og da, er det ferie :D :D 8 dager igjen til jeg kommer hjem! Gleder meg!

God Jul!! Juleklemmer fra Pia =) =)

1 kommentar:

Anonym sa...

D e pia'si d!!! Snart e du hjæm på Stjørdal og får dæ nånn rolie daga. D har du ærlig fortjent, etter d "råkjøre" opp mot jul på skolefront'n.
Ska hils så masse fra ræst'n av jængen å si at du e kjæmpe flink.(nokka som vi har vesta læng)

Masse klæms fra Papsen