søndag, mai 06, 2007

Finfin helg!

Heihei!
Martin er på besøk, og alt er bare fryd og gammen!

Tirsdagen satt jeg hos Hilde og leste kjemi dagen lang, dro til Madeleine og så Frustrerte Fruer, før jeg dro hjem, leste over kjemien en siste gang og tok kvelden.

Onsdag hadde jeg kjemiprøve kl 7.15, tror det gikk bra. Kanskje ikke like bra som sist, men jeg bør klare å stå! Satt hos ei i klassen og leste Human Anatomy istede for å ha kjedelig botanikk på skolen! Dro hjem og en drøy time etterpå kom Martin =) Resten av dagen gikk med til kosing og avslapping hjemme i leiligheten. Jeg leste litt mer til prøven (faktisk) mens Martin så fotball =p

Torsdag hadde jeg prøve kl 7.30, og er veldig usikker på hvordan den gikk, men vi får se :) Dro hjem etterpå og sovna... våknet fortvilt altfor sent.. Vi startet å se sesong 1 av 24 (har sett 2, 3 og 4.. så vi fant ut at det var på tide å se den første.. :p)

Våknet fredag morgen av at Martin var dårlig.. Da ble det fram med bøtta og litt cola. Jeg tussla litt rundt, vasket og spiste frokost mens Martin lå i senga og ble frisk. På kvelden lagde vi hjemmelagd pizza og så Senkveld!

Lørdag dro vi til Budapest Zoo og så på alle dyrene! Alt fra frosker, til kenguru og isbjørn!! Veldig morsomt! :D




Søndag gikk vi tur i parken med Qeela (hunden til Madeleine) Koslig.

I morgen er det skole igjen.. uh.. kjedlig.. Nå skal vi se 24 og spise popcorn!

Klem!

Ingen kommentarer: