mandag, april 30, 2007

Morten Abel i Budapest

Hei igjen! Helga over, men heldig som jeg er har vi langhelg og fri helt fram til onsdag =) Da venter kjemiprøve kl 7 også kommer Martin på besøk hit :D Hurra!

Fredag skulle jeg egentlig ikke ut, men det var fredag og stamtich på Beckett's så da dro vi ut en liten tur likevell. Lørdag var jo den egentlige fest kvelden, da selveste Morten Abel spilte på en båt på Donau :D Til vors skulle vi egentlig spise fancy middag, men endte opp med mcDonalds og ei flaske vin hver i en park ved Donau.. :p Veldig koslig faktisk =D Konserten var bra, og etterpå var vi så heldige å treffe på Morten ute da vi venta på taxi =D Jeg tok bilde av han og Camilla, men siden det ikke er med mitt kamera og hun nekter å la meg publisere det blir det vanskelig å bevise.. :p (kameraet mitt gikk såklart tomt for batteri når bandet gikk på scenen... hmf)

Les om koserten her: http://no.budapeststudent.com/abel.htm

<- Meg og Madeleine spiser Mc'ern og drikker vin ved Donau..


Har prøvd å lese en del i helga, uten hell... Har som sagt kjemi på onsdag, og torsdag har jeg eksamen i Human Anatomy (valgfag) Det går nok bra, håper jeg.. :)

Idag har jeg rydda og vaska hele leiligheten til Martin kommer. Greit å bruke besøk som unnskyldning på å vaske, hvis ikke er det liten sjanse for at det blir gjort.. :/ Nå blir det ikke så fort skittent her da, bare litt støvete.

Vi snakkes :) Klemmer fra Pia :)

Ingen kommentarer: