søndag, april 22, 2007

Sol :)

Idag ble det endelig tid til soling/lesing på takterassen! Hurra! Det hadde kroppen godt av!

Hele fredag var jeg kjempe sliten etter torsdags-treninga.. Så da lå jeg kun på sofaen og så tv hele dagen :p Potetgull og sjokolade var selvfølgelig på menyen.. og vann! :p

Lørdag var jeg i dårlig humør, men kjempet hardt for å holde dumme tanker og hjemlengsel unna! I tillegg var jeg rastløs og hadde dårlig konsentrasjon.. Dårlig kombi. Fikk lest dårlig også denne dagen.. :( På kvelden dro jeg til Maria og spiste taco med hun, Mari og Sofie. Etterpå gikk vi i parken og luftet hundene, det var koslig :D =) Senere skulle vi lese litt, og jeg fant en finfin anatomibok Maria hadde, som ting står VELDIG lett forklart i. Det føltes ut som jeg leste i en barnebok! Det jeg hadde sittet og lest hele dagen og var veldig forvirra over, ble plutselig veldig klart! Jeg ble kjempeglad og fikk veldig lyst til å lese anatomi igjen. Hurra! Den skal jeg kjøpe i morgen! Gleder meg :D :D

Tenkte å ta oppvasken idag.. men siden det er ingenting på tv'n å vaske til så venter jeg til i morgen.. =)

Klemmer fra Pia =)

Ingen kommentarer: