tirsdag, april 17, 2007

I'm back! :p

Hei igjen. Kjapp oppdatering siden sist:

Hadde første kjemiprøve, gikk kjempebra! Fikk 8/10 (måtte ha 4/10 for å stå)

Var hjemme på Stjørdal i påska. KJEMPEDEILIG!! Ah 15 fantastiske dager hjemme med kjente og kjære :) :) Jobbet de fleste dagene på dyreklinikken, noe som var utrolig morsomt. Faktisk så morsomt at jeg jobbet overtid alle dagene og glemte nesten å spise. Lærte mye og fikk meg sommerjobb der også! Flotte greier!
Var også på hytta til både pappa og Martin, selv om været kunne ha vært bedre, kosa jeg meg skikkelig.
Fikk litt liten tid til venner, desverre, men det ble da et par fester uansett. (Bilder kommer senere, galleriet er nede for øyeblikket)

Nå er jeg (desverre..) tilbake i Budapest. Heldigvis er det 20 grader ++ og SOL her hver dag, så det hjelper på humøret. Det var forferdelig trist å dra ifra alle sammen, men det gikk faktisk greit etter den første dagen. Tror sola hjelper veldig på humøret. Pluss at det nærmer seg eksamensperiode. (Starter 21.mai) Heldigvis har naboen min Madeleine (som også går i klassen min) takterrase, så vi sitter der oppe og leser i sola om dagene. Veldig godt. (Bilder kommer:)

Idag har det vært kort-dag på skolen, dro til Madeleine og leste, dro hjem, skal spise pannekaker til Madeleine sammen med Hilde og Camilla straks, lese mer og se frustrerte fruer! :D

Første eksamen er den 2. mai: Human Anatomy. Samme dag har jeg også 2. midterm i kjemi, også kommer min kjære, søte, snille Martin nedover på besøk før hardkjøret starter for fullt!

Sommerklemmer fra Pia =)

Ingen kommentarer: