fredag, mai 18, 2007

Semesterslutt!

Heihå!


Da var siste skoledag førsteåret på veterinær ferdig... litt trist.. og veldig skummelt at eksamensperioden har starta når jeg enda føler meg så utrolig avslappet og rolig..


Litt nytt siden sist:

Jeg og Martin var på badeland på Margitøya, det var kjempegodt å avkjøle seg litt der en varm sommerdag. Det har vært 34 grader i skyggen en dag.. Da satt vi oss på kanten av Donau og sola oss, det var godt for der blåste det sånn. Tirsdagen var det slutt på moroa, da dro Martin hjem til kalde Norge. På kvelden regna det og tordna og lyna. (Budapest var lei seg for at Martin dro hjem..;)

Vi feira 17. mai i går! Det var knall! I regi av ANSA gikk vi i tog rundt på Margitøya. Etterpå var det mat og fest. Trivelig!


Jeg har stått på Wildlife eksamen (valgfag). Så da gjennstår kun 5 igjen.. Min eksamensperiode ser da slik ut:


24. mai - Anatomy
29. mai - Botanikk
4. juni - Chemistry
11. juni - Histology
18. juni - Fysikk

18-29 juni - Evt re-takes på evt strøket eksamener..





2 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra for 17. mai!!!

Toppers at de hadd orga et opplægg t dokk!!
Va jo sjøl i Budapest 17. mai i 2000. Godt me varme en sånn dag.
No e d bare å stålsætt sæ t xamenan. Vi i 21 krysse fingran å håpe du står på dæm allj sånn at du kan ta laaaaang ferie i Stjørdal.

Klæms papsen!!

Anonym sa...

Så fint at du hadde en fin 17.mai! :)
Jeg følger spent med på hvordan det går med deg på veterinærstudiet :)
Lykke til på eksamene ;D