mandag, november 20, 2006

Endelig besøk =D

Hei igjen! Da var nok en uke gått, og idag kom Martin på besøk! Når jeg kom hjem fra skolen idag var han allerede hjemme i leiligheten min! Utrolig koselig =) Dagen idag har i bare brukt til å slappe av og kose oss. Så blir det litt sightseeing og diverse ting samtidig som jeg må stå på og lese fram mot eksamen. Om 4 uker er det jo jul!! =D I morgen skal vi besøke farmor og tante som befinner seg ca 1 og en halv time unna Budapest. Vi tar buss dit i morgen, og skal spise ungarsk mat! NAMNAM!! :D :D

Ellers var jeg på Ball arrangert for oss 1.klassinger i helga. Det var kjempe morsomt! Bilder kan sees her: http://pia.mine.nu/gallery/freshmansball Det ble mye karaoke og dansing, kjempemorsomt =D =D

Klemmer fra Pia og Martin =) =)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, Pia!
Morsom blogg du har. Alltid gøy å lese hvordan nye studenter trives i byen. Send meg en email hvis du vil at jeg skal linke til bloggen din fra siden min. Lykke til med eksamenslesing!

Anonym sa...

Koselig å høre at Martin ankom og at dere har det bra.
Leser om problemene dine både faglig og pengemessig. Det faglige kan jeg desverre ikke bidra med, men kanskje det drypper litt inn på kontoen til jul!!
Kos dere den tid Martin er der og vi teller dager til du kommer hjem til jul!
Masse klems fra Papsen :)

Anonym sa...

Heia Piamora! koselig m besøk no tenke æ,artig m tur t farmor, å d bli nok koselig for hu å. Cecilie hell på m flytting no,t en annen familie,som bor bare ca.2 min.fra skolen,og mye mer sentralt,sånn at hu også kjæm nærmer vænnan sine,så no går d bedre.Du får kos dæ m Martin no da og hils til farmor,så snakkes vi siden.Det kan jo hende at d ramle inn nån kr på kontoen din :-).Mange klæmma fra tante Sidsel.

Anonym sa...

I will not concur on it. I regard as warm-hearted post. Expressly the appellation attracted me to study the sound story.

Anonym sa...

Takk for en interessant blogg