mandag, juni 11, 2007

HURRAAAAA ENDELIIIIIIG :D :D :D :D :D

ENDELIG har jeg stått på noe!! :D


Det ble litt forandring i planene siden sist.. (igjen..) Datoen jeg ville flytte kjemien til var fult, så da var eneste dagen jeg kunne ha den 14. juni, så den har jeg ikke tatt enda. Dermed hadde jeg fra 29. mai - 14. juni å lese på kjemien, men i tilleg lese til Histologi som jeg hadde idag 11! OG STO :D :D Har lest litt på kjemi , før jeg leste histo denne uka, også har jeg nå 3 dager til å lese mer kjemi på.. Da skal jeg STÅ PÅ og prøve så godt jeg kan :D Det var så godt å stå :D :D


Prøven idag var på 3 deler:
1. Se på bilder av celler og væv, og kjenne igjen minst 16 av 20 . Fikk 20/20 ;)
2: Fikk celler eller væv "live" som vi måtte kjenne igjen ved å se på det gjennom et mikroskop. Da fikk jeg min favoritt: White adipose tissue! Hurra :D
3: Dette var selve teoridelen da jeg trakk to topics (tema fra pensum) Da fikk jeg "Light microscope" og "The Neuron". Rett før jeg gikk inn sa jeg at jeg ikke ville ha om nerveceller, noe som såklart skjedde, men jeg skrev alt jeg kunne huske, også kunne jeg veldig mye om lysmikroskopet så da klarte jeg å få en 3'er :D HURRAAA :D Det var så sinnsykt deilig å stå!
Nå skal jeg lese masse kjemi, selv om jeg ikke har så bra følelse for den nå skal jeg ihvertfall gjøre mitt beste og lese godt de siste dagene, for denne følelsen jeg har nå, vil jeg skal vare evig ;)
Ellers lite nytt.. Feira bursdagen min sammen med 3 andre i klassen. Vi var vel en 20stk som dro ut og spiste og kosa oss skikkelig en kveld. Hyggelig :) Jeg fikk også pakke i posten fra Martin, noe som var KJEMPE kos, selv om jeg måtte hente den langt utti huttiheita.. :p Den inneholdt 2 melkesjokolader, 2 blader, et kort og billetter til SNOOP konsert!! :D:D Hurraa :D Det blir morsomt :)
18 dager igjen til jeg kommer hjem ;) Masse klemmer fra Pia =) =)


Ingen kommentarer: