fredag, oktober 13, 2006

... og enda mer pugging..

hohoi.. nok engang har jeg hatt det altfor travelt til å engang rekke å sette meg ned å gjøre noe annet enn å lese. Når mamma og rune dro så hadde jeg lest heller lite, så jeg har brukt masse tid på å ta igjen den tapte lesinga, og i morgen klokka halv 8 har vi nok en anatomiprøve, denne gang på hodeskallen. Høres det lett ut? Vel det er det IKKE, enormt mye å lese og kunne!

Vi dro på ikea, fikk kjøpt en del ting der, så det ser enda litt bedre ut her nå. Har lagt ut bilder av leiligheten som kan sees her:

http://pia.mine.nu/gallery/nagydiofa

Ikke bare har jeg lest anatomi, men når jeg har tatt pauser fra det har jeg lest matte og fysikk. Neste uke på mandag har jeg nemlig matte tentamen jeg må stå på for å få lov å ta eksamen til jul. Og ikke nok med det, så har jeg også fysikk eksamen på torsdag. Så da blir det godt at jeg neste fredag om en uke reiser hjem til norge!! :D:D:D Da blir det 10 hærlige dager hjemme på Stjørdal :D:D

Forrige torsdag når vi hadde anatomi praktisk, lå det en flådd hund inne der vi var. En liten rottweiler valp fant vi ut at det var.. men men.. var noen elever som skulle ha eksamen i anatomi.. Og neste torsdag begynner vi med å dissekere... :D det blir spennende!! Gleder meg skikkelig! :D:D Lei av å bare se på bein :p

Da skal jeg sove, opp tidlig i morgen. Godnatt :)

Ingen kommentarer: