fredag, august 29, 2008

Back in Budapest

Mandag var det slutt på moroa for min del. Måtte dra tilbake til Budapest for å prøve å ta de to siste eksamene, desverre.. Litt kaos fra starten da den opprinnelige flyruta mi ble forandret fra Trondheim - Amsterdam - Budapest til: Trondheim - Oslo - København - Budapest. Dette betydde en ekstra flytur for stakkars Dinho, men gutten tok alt med knakende ro og sov under alle flyturene. Sovna når vi kom fram i leiligheten og, det tar på å være på reisefot og må stå opp kl 5...
Noe positivt med å dra tilbake til Budapest er at Malin (som skal begynne på medisin) og mamma Lill-Bente bor her mens de leter etter leilighet til Malin, slipper ihvertfall å sture her alene Også er jo Hilde-pilde her!! Hurra! Stor gjennsynsglede når Dinho traff henne igjen! Morsomt å se!

Tirsdag: Malin fant seg og flyttet inn i sin nye leilighet! Det var stas!

Onsdag: Malin og Lill Bente tok en rask runde på IKEA og plukket med seg det de klarte + en leveringsbil kom senere på kvelden. Gunnar + mor & far ankom Budapest og startet jakten på leilighet til han. Malin, Gunnar og jeg var ute og spiste på Lizt på kvelden!

I går Torsdag hadde jeg Physiology eksamen, og det gikk så dårlig at jeg var faktisk på vei hjem til friåret mitt før jeg fikk resultatet. Men da jeg sjekka mailen min sto det at jeg hadde stått!!! Det var seriøst helt utrolig! Så nå har jeg bare den fryktede biokjemien igjen før jeg kan si at jeg faktisk er 3 års student på veterinær! Den siste tar jeg den 8.sept, så wish me good luck! I gårkveld var jeg ute og feiret sammen med noen fra medisin, veldig trivelig!

Fredag: Gunnar fant seg leilighet som han flyttet inn i idag, pluss en runde på IKEA. Har ikke sett leiligheten enda, må vel ta meg en tur og se snart. Hilde og jeg laget pannekaker og så Gossip Girl idag. Hun sitter her og leser litt, noe som er bra for da MÅ jeg også gjøre noe.. ;)


1 kommentar:

dette er ikke en blogg. sa...

no har æ linka dæå!