mandag, desember 17, 2007

I siste liten..

På lørdag 15. desember dro jeg og Dinho til Norge for å feire jul! Hurra! Jeg stressa litt fredagen før fordi Dinho hadde ikke fått tilbake resultatet av Rabiesen enda, så jeg ringte klinikken når de åpnet på fredagen og spurte om de hadde hørt noe, men ingenting. De sa de skulle ringe tilbake i løpet av noen timer. Stressa og nærvøs som jeg var klarte jeg ikke vente lengre enn til kl 12, og da var resultatet kommet og alt var slik det skulle!! Heldigvis!! :D


Senere på dagen passet jeg ei dvergpinscher hue for ei svensk venninne på 3. året vet. Noen bilder:

Vilja og Dinho


Dagen etter at jeg kom hjem hadde søstra mi termin, og på søndagen akkurat på dagen sin kom litjgutten til verden! :D Klokka halv 9 på morningen var de framme på sykehuset, og kl 10.12 var han født! Alt gikk bra med mor og barn :) Familien dro på besøk senere på dagen. Noen bilder: Stolt storebror Jaiden =)

Litjnurket!

Ingen kommentarer: